tirsdag den 22. januar 2013

OUT IN THE BACKYARD












Hey ho bloggen!
I dag har jeg været ude i baghaven med mit kamera. Her lægger jo et dejligt lag sne, og jeg ville finde ud af hvad det kamera jeg fik til jul kan. Har ikke rigtigt fået det afprøvet udendørs :) 
Jeg har flere aftner i træk siddet og fumlet med bloggens layout, for jeg er nok ikke så nørdet til det. Eller jo, lidt, men det er først hvis jeg har prøvet det et par gange, at det så sidder på indersiden af hovedet. Hvad synes i om layoutet? Jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt med min pc'er, men når jeg vil ændre skrifttypen inde på indstillinger, vil den overhovedet ikke!? Nogle som har forklaring på det? :)
På forhånd vil jeg undskylde, hvis jeg ikke får blogget så meget lige inden for den nærmeste fremtid, da jeg er i gang med et skoleteater hvor jeg skal synge solo und so... Derfor har jeg lidt travlt for tiden:)
Ha' det super dejligt til vi ses igen!

x
Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar