onsdag den 23. januar 2013

December ala Instagram!


I december var jeg kreativ med Michelle, jeg kiggede på julepynt på gågaden, var lidt mere kreativ og designede mit eget "velkommen til december". 
Jeg stod også skolepatrulje (SP) og var oppe at køre over himlen!, jeg malede lysestager til julemarked på plejehjemmet, og havde besøg af julemanden, som sødt havde lagt en pakke med et iPhone cover.
Senere læste jeg konfirmations kort, hvor jeg studsede over 'momo å mofa's' kort, hvori stod :"Ps, du er velkommen i mormor klubben. Mormor". Jeg havde optur over Cathrine's aka Rockpaperdresses video, og lidt senere passede jeg bod til julemarkedet på plejehjemmet. 

Ikke en helt dårlig december måned! :) 
Ha' en super dejlig dag!
Følg mig på instagram : Smileitmakesyoubeautiful

Ingen kommentarer:

Send en kommentar