onsdag den 23. januar 2013

MY CAMERA

Sorry for et knald dårligt billede.. Det er jo ikke ligetil at tage billeder med sit kamera af sit kamera:P

Det her er mit kamera jeg tager mine billeder med. Det er et Fujifilm JZ250 i pink som i kan se. Det har 16 mega pixels, og har 8x zoom. Det kan købes i Elgiganten til ca. 1000 kr. Jeg synes, at det er et super fint kamera, som tager super gode billeder i dagslys. Indendøres synes jeg at den tager ringe billeder. De bliver bare alt for gule? Men det kan selvfølgelig også være mig, som er super dårlig til det. I dont know :)
 Dette billede er taget i dag uden for meget lys


Og dette er taget i dag udenfor.

Men alt i alt, er det et super dejligt lille kamera man lige har plads til i lommen. Perfekt til ferier eller lidt fotosjov!
X
Julie

2 kommentarer:

  1. Sikke et fint lille kamera - og så i pink (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Ja, det er et super fint kamera! Tak for din kommentar. Det er min første så det betyder meget! :)
    KH

    SvarSlet