tirsdag den 22. januar 2013

MY ADDICTION




Billederne taler vist for sig selv... Royal Copenhagen, som jeg i daglig udtale kalder for "Kongeligt Porcelæn" - det ved de fleste nemlig hvad er. Jeg er vil med det. Det er smukt, holdbart (medmindre man smider det på gulvet, selvfølgelig;), tidsløst og dyrt. Ja for Søren. Det er dyrt. Disse 2 mega mussel kopper er købt i Imerco til 399kr. De var endda 2ND (2 sortering). Men jeg elsker det, og pengene skal ikke stoppe mig. Det kommer jo til at betyde mere for en, når det koster det mere, for så tager det jo også længere tid, før man kan købe de næste par nye kopper. Mine veninder siger at jeg er rablende sindsyg, men jeg er ligeglad. Jeg er mig selv, Julie, som ÆÆÆÆLSKER RC!
HVIS DU OGSÅ ER FAN, SÅ TJEK DA LIGE ROYAL COPENHAGENS HJEMMESIDE UD! :)

X
Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar