fredag den 25. januar 2013

Skal de danske håndbold drenge vinde vm?!

Mit svar er: JA!

Jeg elsker at sidde hjemme foran fjerneren, for at se de danske håndbold drenge spille VM. Især når de vinder! (: I aften spiller, til dem der ikke ved det, Danmark semifinale imod Kroatien. Sidste gang tabte Danmark med 11(!) mål! Det må ikke ske i aften. Idag giver vi dem røvfuld. Nu vi er ved håndbolden, kan jeg lige tilføje at mine favorit spillere er Mikkel Hansen, Hans Lindberg, Anders Eggert og Kasper Søndergaard. De er bare de bedste efter min mening! Og en ting jeg ikke fatter ved det danske landshold... Er langt hår på mode for mænd?! Jeg synes, at det ser forfærdelig ud. Til Mikkel Hansen synes jeg at det går, men når de begynder at sætte det op i en knold, synes jeg lige at de stammer den! Hvad synes i, og skal i også se håndbold i aften? I må have en super dejlig weekend (-:

Hvis i er i tvivl, har jeg tegnet Mikkel Hansen i en guld regn :P Jeg er bare SUUUUPER god til at tegne!

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal de det :D Elsker Mikkel Hansen-tegningen! Den er sjov ;)

    - Sidsel / www.freedom.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sidsel! (-: og tak fordi at du er så sød at kommentere!

      Slet