lørdag den 26. januar 2013

INDLÆG I FREMTIDEN


My life!
JUHU, JUHU, JUHU! Danmark vandt igår. Nu går mit SUPER flotte paint billede måske i opfyldelse? Hvem ved. Jeg tror på det, gør i? Kan lige for en god info's skyld, fortælle at Danmark spiller finalen ved 17 tiden i mod Spanien. Tror at det bliver sendt på DR eller TV2 :) Men nu til det egentlige jeg ville med indlægget. 

Jeg har tænkt lidt, og tænkt lidt mere på hvilke "emner" eller nærmere kategorier jeg vil tage op med bloggen.  Som jeg har skrevet i fanen "Om Julie" , skal min blog være en blanding af: "Foto, mode på min måde, fodbold, musik og hvad jeg ellers elsker!"
Derfor har jeg nogle kategorier i ærmet:

SNIK SNAK OM:
En snik snak om, kan handle om fx homoseksuelle. Hvad er min holdning til dem, synes jeg at det er okay at de må blive gift, eller lign. Det kan fx også være at jeg har oplevet noget sjovt.

DE SMÅ TING I LIVET:
'De små ting i livet' vil jeg bruge til at se de små ting. Fx at drikke varm kakao og se sin favorit serie, lægge neglelak, se en lille sød ting, købe en ting der gør en glad eller lign. Nogle gange lægger man ikke mærke til de små ting, men det vil jeg komme til ved denne kategori.

FOOOOOD:
Bager jeg en lækker kage, går på cafe, finder en easy peasy opskrift vil jeg dele det med jer.

OUTFIT:
Det kan være budget outfit som jeg lavede den anden dag med H&M, det kan være fest outfit eller lign.

ANBEFALING
Måske har jeg fået en ny parfume som lugter fantastik, ellers har jeg måske set en super sjov film, spist på en god cafe eller lignende.

Ellers vil jeg bare håbe at i tager godt i mod det, og tak fordi at du læser med! Det betyder mere end du tror :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar